Det sa bara AJ!

"If you're going through hell, keep going."

Idag är det måndag, men inte vilken måndag som helst. Tydligen så vart det den måndagen som all skit skulle falla på plats.
Tough shit, men med tanke på oddsen så var det inte någon skräll.

Trodde att skoldagen skulle börja med prov men ack så fel jag och sebbe för den delen hade. Det var istället ett arbete som vi skulle ha lämnat in som skulle redovisas så jag slapp provet i alla fall.
Men när väl provet kom så hade världens enklaste frågor blivit helt omgjorda och jag kände direkt att det kommer inte bli MVG i alla fall.
Jag klarade provet, det var inte det. Men trodde fan att jag skulle spika det, men tji fick jag som inte läste igenom boken ordentligt utan gick efter instuderingsfrågorna.

Förutom det har jag kört ett gympas med Gurun och Fabio och det gick okej. Det är ju måndag och det innebär allt som oftast att man inte är i 100% veckoform.

Som om inte det vore nog fick jag veta nyss veta att någon jag trodde gillade mig lite i alla fall hade blivit "konstig".
Vet inte vad jag ska säga, kan inte bli arg för något så kortvarigt kan man väll inte bli upprörd över.
Eller?
I don't know, vet bara att jag fick en plötslig smärta.  Sen om det beror på det vet jag inte,  men jag anar väll att det har något med det att göra.
Som en lite reaktion av detta har jag skrotat alla planer på att bli en "good guy", det funkar uppenbarligen inte.
Så till helgen bryter jag mitt nykteristlöfte, visserligen dålig integritet av mig men det var ett steg i att "förrändra" mig på något vis.
Det loppet är kört, that's life ain't it?

"It is easier to forgive an enemy than to forgive a friend."

Kommentarer
Postat av: Katarina

jag kan inte se något dåligt i att bli en good guy Robin :) Fast jag tycker det verkar som att du redan lyckats med det, nykterist eller ej :)

2008-11-03 @ 21:04:34
URL: http://kattarinan.blogg.se/
Postat av: Emma

Tycker du ska fortsätta vara nykterist, värsta fränt om du klarar det ett bra tag ju :O

2008-11-04 @ 22:42:30
URL: http://emmarova.blogg.se/
Postat av: Mawtebooiiiii

Ah right.

Once a gangstaboy, always a gangstaboy.. That's the way you do it boooi ;)

2008-11-05 @ 15:02:40
URL: http://mattel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0