What is the opposite of two? A lonely me, a lonely you.

Hallå i höstmörkret! Ursäkta om jag inte skrivit på längre men har kännt mig lite halvt nere den här veckan, och kände inte för att dela med mig mina mörka tankar på bloggen.
Saker och ting börjar sakta men säkert falla på plats igen, och jag kanske får en lite stabilitet i mitt liv ett i alla fall.

Den här veckan har det inte hänt så mycket förutom lunchöppet i onsdags.
Det var utan tvekan det mest förvirrande passet någonsin, alla bongar vart fel när serveringen skulle slå fram dom så visste absolut inte när maten skulle fram.
Som grädde på moset så hade vi specialbeställning som våran lärare "glömde" berätta om, dom är för gulliga ibland (;, men som tur var så släppte Jonas mikron och hjälpte oss.
Det var skönt att det vart gjort i alla fall, med tanke på att det är mycket nytt i köket och många personer var lite ringrostiga så var det bra mat som gick ut, och det är vad som räknas i slutändan.

Som jag nämnde tidigare håller jag på att flytta just nu, jävligt tungt att lämna min lägenhet men som en vis man sa så måste man offra bra saker i nuet för att belönas med fantastiska i framtiden.
Vem som nu sa det, men har hört det någonstans i alla fall.
Har bland annat valt ut nya tapeter till mitt "nya" rum och det lär bli skitsnyggt om jag får säga det själv.
När rummet är färdigtapetserat och inrett så lär det dyka upp en eller annan bild på resultatet, så för er inredningsexperter så får ni vänta lite.

Hade inte så mycket mer att tilläga, kommer bli aktivare desto bättre jag börjar må.

"The miserable have no other medicine, but only hope."
William Shakespeare - Measure for measure

/Rowbyn



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha du kunde iallafall ha väntat ett litet tag, några dagar... ;p

2008-11-06 @ 18:18:44
URL: http://emmarova.blogg.se/
Postat av: Emma

Så du påstar att du hade glömt mig? ;O Aj det sved! ;p haha

2008-11-06 @ 21:55:18
URL: http://emmarova.blogg.se/
Postat av: mimmi (:

saknaden efter lägenheten kommer vara stor :m

2008-11-28 @ 23:16:03
URL: http://mimmsaan.blogspot.com
Postat av: Emmaa

I think so! : )

2008-12-07 @ 11:38:07
URL: http://emmarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0