"October's poplars are flaming torches lighting the way to winter."

Jag och Greven har gjort det igen. Vi gick runt bodträsket återigen, och denna gång så var det banne mig ett mycket bättre tempo.
Kanske låter konstigt att jag och Ludde väljer att kliva upp tidigt på dagarna och gå cirka en mil varje morgon när det är lov!
Men tyvärr så är det enda gången man har tid med något sånt här projekt.
Förhoppningsvis har vi en tredje länk som ska följa med ut imorgon, gymgurun Daniel "Farfar" Lindgren vart lite inspirerad av vårat initiativ och kommer följa med oss imorgon. Har man med en rutinerad gymfantast som honom så kan det inte gå fel.. ;)

Efter powergången så tog jag, Sebbe och Ludde en trip till "Windy City" aka Luleå. Som vanligt så fryser man häcken av sig direkt man sätter foten utanför bussen, helt otroligt att man kan bo där frivilligt utan att ha eskimåblod i sig.
Efter den plötsliga inflationen i mitt konto, helt ofattbart att jag har pengar, så var jag en man on a mission. Jag skulle banne mig köpa nå kläder, men det sket sig.
Tyvärr så har ju modet blivit "mjukt", nu verkar det som att varje jävla butik kränger stickade tröjor, cardigans och tips för hur man gör en exemplarisk kotlettfrilla. Med andra ord så fanns det inte mycket som föll mig i smaken, och när det väl gjorde det så var det för dyrt för att man ska lägga ut något.
Den enda personen som hittade något var Sebbe, och det var med stor komik som denna jakt gick till.
Uppenbarligen så hade inte han den blekaste aning om vilka storlekar han hade, det började med att han tar för stora brallor så han ser ut som "Wiggah of the year" för att sedan ta ett par tajta brallor som gjorde att han värsta limpan till arslet. Efter ett par om och men så hittade han ett par brallor, det vart många konstiga brillor från stureplans wannaben i kassan, och för att runda av shoppingrundan så lägger han undan dom och köper ett par på en annat ställe för överpris.
Med andra ord så får Sebbes jeansjakt 5 av 5 toasters!
Jag och den övercoola Ludde fick försöka komma över våran misslyckade shoppingrunda med en sliskig burgare på Max.

That's all folks, peace out!

" Gravitation is not responsible for people falling in love. "

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha hum "skidg33ksen" tyckte jag skulle behålla iallafall, för dem är ju inget för stort typ... Haha ^^



Men msn, så kan jag skicka? (:

2008-10-28 @ 21:14:36
URL: http://emmarova.blogg.se/
Postat av: sebb

de va schteek :D

2008-10-28 @ 22:48:55
URL: http://sebbelindgren.blogg.se/
Postat av: M

HEJDU! Antar du utmaningen jag satt upp på min blogg? Hoppas det:):) JA, JAG HAR TRÅKIGT

2008-10-29 @ 19:48:43
URL: http://mattel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0