One down and four to go!

Alå alå emliga armén!

Som jag nämnde tidigare så kom jag och Greven (Ludde) fram till att vi skulle gå runt bodträsket varje morgon hela lovet. Trots att det kändes piss och helvete när jag klev upp tidigt imorse, så knöt vi båda två handen i fickan och gick runt sjön.
Kanske inte låter så jobbigt att gå runt träsket, men är man inte van att vara uppe tidigt på dagen så blir det banne mig nästan tufft.
Förutom att vi skulle gå runt så sa jag att jag skulle försöka gymma varje dag.
Epic fail gällande den biten och jag skyller på Sebbe lite i alla fall som helt plötsligt skulle åka bil dit. Kul att gå ensam till gymmet liksom.

Förutom att misslyckas med gymbiten så fick jag en positiv överraskning idag när jag kollade till mitt bankkonto.
Uppenbarligen så har jag fått tre tusen kronor som jag inte räknat med att jag skulle få, med andra ord slipper jag för en gångs skull denna höst vara fattig som en stackars kyrkråtta.
Som en reaktion av den plötsliga pengatillförseln så bestämde jag, Greven och "Till Düsseldorf" (Sebbe) att vi ska till Luleå imorgon.
Förhoppningsvis så kommer jag hitta några snygga tröjor då jag just nu lider brist på sådana.

Ajja, det var ungefär det jag hade att komma med idag.

"A rich man is nothing but a poor man with money."

Kommentarer
Postat av: sebb

"A rich man is nothing but a poor man with money."





HAHAHAH ligger och vrider mig på golvet, satan så jävla klockrent ::D:D

2008-10-27 @ 21:01:37
Postat av: Emma

Håller med Sebbe! ^^



Men palla gå upp tidigt på morgonen då man har lov?... Det är ju inte ens nödvändigt bara korkat? :S ^^

2008-10-28 @ 15:56:58
URL: http://emmarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0